fredag 1 januari 2010

Välkommen 2010!

Sista kvällen på 2009 och första dagen på 2010 blev riktigt riktigt lyckade! Vi har umgåtts och firat med goda vänner. Vi lagade en trerätters middag som blev helt perfekt och resten av kvällen skålade vi i champagne och annat och spelade spel. Ett bra sätt att avsluta året på och börja det nya! Idag har vi varit ute i vintervädret och åkt fyrhjuling. Riktigt kul!
Nyår i bilder:

Jag & fina Anna

Vi blickar framåt mot det nya året! Senaste modet med pannbanden...


...nej, vi spelade Galenpanna

Hugo vaknade till vid tolvslaget

Fyrhjulsåkning idag. Jag är grym på att köra :)

Hoppas att ni har en bra start på det nya året! God fortsättning!

3 kommentarer:

  1. åh vad roligt det ser ut att åka sån =)

    SvaraRadera
  2. tack! jag håller med, att det är kul när man hittar en BRA mamma blogg, och du verkar också ha en fin =)ha en fortsatt bra dag!

    SvaraRadera
  3. Tack för en jätterolig nyårsafton och nyårsdag!! Jag känner faktiskt lite i armarna idag efter rundan på fyrhjulingen. Jag är ju lite klen :)
    Riktigt fina bilder du la in på oss...hmm..

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥