torsdag 28 januari 2010

Styrka & bus!

Nu har jag nyss kommit hem från ett pass styrka i gymmet. Skönt! Ingen kondition hanns med idag, men jag är nöjd över att jag kom iväg i alla fall. Tänk på det dagar då ni tvekar om ni ska åka och träna eller inte. Man ångrar sig aldrig! Efteråt känns det ju alltid så bra, och inte har jag i alla fall tänkt att jag inte skulle ha åkt....
Nu blir det kvällsmat, dusch och kanske lite TV.
Idag har jag och Hugo lekt massor, jag har spelat gitarr och sjungit för honom och vi har bara haft det mysigt! Han har ju namnsdag idag också min lilla skrutt. Han heter Carl i andranamn så nu passar jag på att gratta både pappsen, brorsan, Hugo och alla andra Carl förstås! Han fick ett pussel igår av sin mormor i present, så de pusslade här igår kväll!

Mormorn & Hugo pusslar


Idag har det bara varit bus hela dagen!

Ha nu en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥