söndag 17 januari 2010

Söndag!

God morgon söndag! Sitter och dricker te framför nyhetsmorgon och laddar för att ta tag i den här dagen. Jag skäms. Jag har inte städat ut julen än. Men det har varket funnits tid eller ork för det, så idag är stora städdagen. Julen ska ut och våren in! Skönt ändå att dra på det lite extra. Jag som gillar julen har faktiskt tröttnat nu och vill ha in ljusa färger för att få lite vårkänsla. Skulle vilja ha in lite färg i vår annars ganska vita inredning för att liva upp lite! Det får gärna komma in massor av fina rosa och vita tulpaner i vårt hem också. Det tycker jag är SÅ fint!
Några pärlhyacinter har jag inte hemma. Ni som läser mycket inredningsbloggar (vit inredning, shabby chic-bloggar o.s.v) förstår. ALLA ska ha pärlhyacinter nu till våren. Jag tycker att det blir så tråkigt när det bara blir en grej som alla ska ha. Så opersonligt på något sätt. Alltså, det är jättefint, men varför råkar alla tycka om samma blomma?
Nej, nu måste jag ta tag i det här kaoset här hemma. Tydligen själv, för crossåkning verkar väl roligare?
Lovade ju bilder från gårdagen, men tyvärr är kameran på vift idag så jag får bli flitigare med bilder när den är tillbaka igen. Jag vet, det är AStråkigt med bloggande utan bilder!
Önskar en riktigt mysig söndag!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥