onsdag 27 januari 2010

Ständigt på språng...

God morgon onsdag! Dagarna bara flyger iväg. Ja, det känns verkligen att jag ständigt är på språng på väg någonstans och är alltid lite småstressad. Men så är det när man har mycket planer och en liten groda ska med överallt också :)
Hinner inte skriva så mycket nu för jag måste göra mig klar, ge skrutten lunch och sen skynda oss iväg för tre timmars information om säkerhet.
Men det är kul att det händer lite på dagarna och att man fyller dem med roliga saker! Jag är SÅ glad att det är så många av mina vänner som är hemma samtidigt som mig. Det kan inte bli bättre!
Jag skulle bli galen av att bara sitta hemma och bara leka. Nu får jag både vuxentid och Hugo får leka massor så vi är nöjda båda två!




Fyll din dag med glädje!

1 kommentar:

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥