måndag 25 januari 2010

Straff

Hemma igen och jag har precis fyllt på med massor av kvällsmat! Lillgrodan sov när jag kom hem så nu ska jag ta en (förhoppningsvis) lång dusch och sen läsa ny tidning. Jag älskar verkligen att läsa tidningar. Det är en så härlig känsla att ha ett nytt glassigt magasin hemma och jag kan verkligen gå och längta efter att få bläddra i det...
Mamma hittade just mina noter hemma hos dem. De måste ha legat där i några år. Snällaste storgrodan åkte iväg och hämtade dem nu. Tänk vad lätt det är att göra mig glad! :) Uppskattar verkligen små ting som hjälper mig i vardagen.
Träningen var kanon! MEN.....efteråt var jag tvingad av Åsa att springa 1,5 km på löpbandet som straff för att jag åt massa kaka på fikafria veckan. Jag var så arg på henne när jag sprang med tunga steg :) Låter väl som en väldigt kort sträcka, det var ju inte 1,5 mil direkt, men hatar man att springa så gör man. Ni som undrar, så ja, vi styr över varandras liv, ha, ha, ha!
Nej, hon är fantastisk, och vi är så j-a BRA på att peppa varandra!
Lovely Montazaaami!


1 kommentar:

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥