måndag 25 januari 2010

Kräftskiva!

Jag har just börjat den här fikafria veckan med att just....fika!! Jag är ju helt sanslös. Karaktär är väl inte direkt mitt andranamn. Sockerberoende är kanske mitt första! Naturligtvis skickade pappa med mig den sanslöst goda kakan hem igår så nu har jag stått med en sked och bara lassat in. Jag är så dålig. Men åh så gott! Ja du Åsa, det är väl bara för dig att komma på något straff till mig för så här kan det som sagt inte fortsätta! :)
Måndag och ny vecka idag! Har en del planerat och mest ser vi nu fram mot helgens kräftskiva!
Ja, ni läste rätt. Kräftskiva! Varje år i augusti så har vi en stor tjejkräftskiva, men i år blev den uppskjuten till nu i januari, vilket känns rätt kul faktiskt! Så på lördag är det kräfthattarna på för tjejerna!

Så här kan det se ut:

Charlotta, Åsa & Jenny

Jenny & Jag



Lovisa, kanske lite senare på kvällen :)


Tyvärr så brukar kvällen alltid sluta så här för någon....;)

Imorgon var det visst jag skulle repa inför spelningen på bröllopet. Vet ju inte riktigt vad det är jag kommer att spela än, så det är svårt att öva. Men vi får testa lite imorgon så får jag öva ordentligt sen istället. Det brukar lösa sig.

Ha en härlig dag i vintersolen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥