torsdag 21 januari 2010

Hoppas att ni njuter av er torsdag! Snart är det ju faktiskt helg igen och de flesta är lediga. Härligt! Vi har varit borta hela dagen och ska åka hem snart. Har just suttit och surfat runt efter klänningar till Åsa och mig så att vi kan känna oss lite fina på bröllopet! Men vi ska ta en tur på stan och kika om vi hittar några, annars har jag några förslag som vi kan klicka hem annars! Det bästa vore ju om vi kunde hitta några med bra pris för januari är ju inte direkt den bästa månaden pengamässigt! Alldeles för mycket utgifter!
Hade tänkt åka och träna idag men min kropp skriker nej. Är för trött idag. Vet att jag får mer energi om jag åker, men idag känner jag att jag inte vill pressa kroppen till något den inte vill. Just nu vill den bara ha SÖMN! Får se hur jag känner imorgon.
Önskar er, och speciellt dig Åsa, en strålande bra kväll!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥