tisdag 12 januari 2010

Frisör & SPA

Jag håller mitt nyårslöfte ganska bra vad det gäller att ta hand om mig själv mer. Det där med sömnen har jag totalt misslyckats med, men det är något som bara är att acceptera under småbarnstiden. MEN, jag har bokat in frisörtid (ja, för tillfället är frisörbesök lyx för mig) på torsdag och i februari ska jag på det här:

Husets SPA-behandling 1 tim 45 min

Alg/Lerinpackning med en utrensande
och smärtlindrande effekt.
Inpackning i värmefilt, ansiktsrengöring
+ mask, dusch samt en skön avslutande
oljemassage för hela kroppen.

LOVELY! Det var det jag fick som present FÖRRA julen, men hade glömt bort så det blev en glad överraskning när jag hittade presentkortet.

Dessutom fick jag presentkort denna jul på en ansiktsbehandling så det här går ju prima!
Vilket BRA år det här ska bli, eller hur!?

1 kommentar:

  1. Hugo blir mer och mer lik sin pappa!
    Skolbänken är väldigt fin som den är. Den pasar så bra till den vita stolen, tycker jag.
    /Kusinen har talat

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥