onsdag 6 januari 2010

Lite värme tack!

Här sitter jag och frossar i pepparkakor och värmer mig vid kakelugnen. Hela min familj kom hit idag så det blev en riktig familjemiddag på den lediga dagen.
Ser att många i bloggvärlden börjat städa ut julen och plockat fram vårfärger. För mig får julen stanna ett tag till. Har inte riktigt tröttnat än. Tycker att det är rätt mysigt med stjärnor och ljus i fönstret när det är kall vinter utanför. Men det är klart, nu när helgerna är över så börjar man ju längta lite smått efter vår....
Sol och värme är det jag gillar bäst, men den här vintern bjuder ju faktiskt på sitt finaste jag.
Hoppas att ni njuter den sista lediga dagen innan vardagen kickar igång ordentligt!













Här ligger jag i hängmattan på stranden på Zanzibar. Känns rätt långt borta just nu.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥