fredag 22 januari 2010

HAPPY fredag!


Hej på er kära ni! Är ni laddade för fredagsmys nu eller är det party på gång?
Vi har haft en hektisk men rolig dag! Efter ännu en natt med dålig sömn somnade vi om en stund på morgonen, vaknade 9.15. 10.00 skulle vi var en kvart bort och sjunga! Det var bara att klä på oss, sminka mig lite, packa ihop saker för dagen och dra iväg. Käkade frukost i bilen, kom in för sent till sången, kastade i mig fyra (!) mackor + kex på fikat med de andra (de måste tro att jag är för snål att äta hemma, ha, ha!). Sen bar det av till stan där vi handlade lite nya kläder till Hugo som växer så det knakar. Åt urgod lunch på stan och sen hann jag med ett kort styrkepass på gymmet. Oj, vilka starka ben och snygg rumpa jag ska få nu :)
Nu är det snart middag på gång och sen ska jag baka kladdkaka! Perfekt fredagskväll!
Det var min fredag det! Alltid på språng.....
Önskar er en förtrollande fredagskväll! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥