söndag 31 januari 2010

Seg söndag!

Ja, idag är det en seg söndag! Känner mig faktist inte helt kry heller, men jag hoppas att det inte blir något mer av det. Lovisas möhippa igår var SÅ rolig och jag hoppas verkligen att hon hade skoj! Hon dansade linedance, gjorde brandmannatest och allt annat helt strålande!
Lovisa på brunchen (nej, hon ser inte ut så här i vanliga fall :)
Alla tjejer var klädda i Lollos favoritfärg ROSA!
Linedance i ursnygg kjol!
Besöket på brandstationen var uppskattat...
De har verkligen en stång på riktigt!
Kul att hon verkligen bjöd på sig själv våran kära brud!

Hugo & jag sov hos föräldrarna i natt så idag har jag försökt att vila lite. Det tilhör ju inte vanligheterna att jag gör det så det har varit riktigt skönt!
Nu ska vi nog fara hemåt snart och vänta på att pappan kommer hem efter en bortahelg.
Hoppas att ni får ett skönt avslut på denna helg och sista kvällen i JANUARI!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥