tisdag 19 januari 2010

Papper i BH:n

Ja, det var det som fick rädda min träning förra veckan. Då la jag inte papper där av den vanligare(?) anledningen att få större tuttar. Ni som ammat vet att amningsinlägg är ett måste för att inte gå runt med två blöta fläckar på tröjan. Disträ som jag blivit glömde jag naturligtvis det när jag skulle åka och träna (glömde även träningsväskan men den hann jag åka tillbaka och hämta) så lösningen blev papper i tränings-BH:n. Inte nog med det. Dagen efter gör jag samma grej igen. Då räddade Åsa mig och jag körde med trosskydd i BH:n. (Där tappade vi just de manliga läsarna....om vi nu har en enda :)

Ni som känner mig vet att det här inte är första gången.... Jag har haft allt möjligt i min BH, ha, ha!
Jag förstår inte varför jag blivit så disträ och glömsk. Jag som hade stenkoll på allt förut! Hormoner och sömnbrist kanske kan vara några anledningar. Jag glömmer saker hela tiden. Senast glömde jag o.s.a i rätt tid till bröllopet, eller ja, jag trodde att det var ett annat datum, men så dålig koll skulle jag aldrig haft förut. Jag orkar inte ens rabbla upp allt jag glömt senaste tiden. Tror dessutom att jag just dubbelbokat melodifestivalen med restaurangbesök....Måste kolla det. Ja, ja, huvudsaken är att jag inte glömmer mitt barn någonstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥