fredag 8 januari 2010


Idag sitter jag här och fryser igen. Fingrarna är helt stela så jag kan knappt skriva. Men snart ordnar det upp sig igen. Tekniska Tessis har varit i källaren och fixat :)
Det blev en jättetrevlig dag hos Jenny igår. Självklart hade hon bakat urgod äppelpaj. Man får alltid något gott när man kommer dit. Lyx!

Ja men då var det helg igen! Underbara helg! Får se vad vi ska hitta på. Jag kickar igång helgen med ett combatpass ikväll hade jag tänkt.

Njut av de små tingen idag. För visst är det väl de som gör dig allra lyckligast?! Jag njuter just nu av små bebishänder i mina och små fötter som snart försöker ta sina första steg....
Det gör livet stort för mig!

HAPPY fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥