torsdag 28 januari 2010

En ny torsdag!

God morgon! Hoppas att du sovit riktigt gott och laddat med ny energi för den här dagen! Vilket vinterlandskap vi har nu! Det bara snöar och snöar. Idag ska jag försöka hålla mig hemma en stund. Får se om det börjar krypa i benen sen... Men kanske skulle både jag och Hugo behöva några timmar hemma också.
Vi har börjat dagen med en härlig stor frukost bestående av mackor, ägg, te & gröt! Frukost är bästa målet på dagen tycker jag! Men nu börjar magen bli sugen på en latte så att vi kan kicka igång den här dagen ordentligt!
Jag har mycket roligt inplanerat nu framöver. Helgerna känns redan fullspäckade och det är alltid skoj att ha saker att se fram mot!
Tänk att vi ska på bröllop snart! Det är så vackert med vinterbröllop tycker jag, men kanske inget för en fryslort som mig......om jag nu blir gift någon gång ;)

Önskar dig en härlig vinterdag!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥