tisdag 12 januari 2010

Testund


Packade in oss i bilen och åkte till mamma & pappa. Nu sitter jag och värmer mig med en kopp te. Köpte hem ett gäng av Friggs ekologiska teer Eco Chic och mina favoriter är Vanilla Rhubarb, Green Chai & Sweet Citrus.
Vanilla Rhubarb: Ekologiskt rooiboste med rabarber, jordgubbar och vanilj
Green Chai : Ekologiskt grönt te med apelsinskal, kanel, kardemumma och nejlika
Sweet Citrus: Ekologiskt rooiboste med äpple, apelsin, citrongräs, och ingefära

Hugo är ute på promenad med morfarn och mormorn lagar mat. Jag har det rätt bra ibland.....;)

2 kommentarer:

  1. Vad skoj erat träningspass lät. Själv avstod jag gymmet idag och tog promenad istället. Så skönt med frisk luft efter en hel dag inne.

    Friggs har riktigt goda teer. Älskar deras kanelte också...mums...

    Ha det bra. Kram

    Ps: Du (ni) verkar ju ha så bra koll på träning, kan du inte komma med lite bra styrketräningstips och upplägg:)

    SvaraRadera
  2. Absolut! Kan skriva lite mer om styrketräning någon dag! Tack för tipset! Så roligt att få kommentarer och feedback på det man skriver!
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥