måndag 11 januari 2010

Ny vecka!

Ja, då var det måndag och kylan tycks aldrig vilja försvinna! Tillbaka till lite bra rutiner idag hade jag tänkt med ordentlig mat och träning. Inte bara massa kakor och skit. Avslutade söndagens frossande med glass....
Pratade just med Åsa och vi ska ses ikväll för ett pass body pump. Ska bli SÅ skönt!

Såg filmen Johan Falk igår kväll och den var riktigt bra! Jag somnade till i mitten men jag missade i alla fall inte slutet, vilket brukar vara rätt vanligt nu för tiden...

Ett av årets projekt blir att fixa ordning Hugos rum. Måste åka och kolla på tapeter någon dag. Vi har fått tag i en gammal skolbänk som jag hade tänkt att han ska ha i sitt rum. Har inte bestämt om den ska målas vit eller inte än. En vit stol från Ikea fick han av mormorn i julklapp och passar perfekt till.
Jag visar bilder senare för det vill inte fungera nu.

Ha en riktigt bra start på veckan och var rädda om er!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥