söndag 24 januari 2010

Söndag

God morgon!

Jag är så svag för POP randiga, var tvungen att köpa till Julis

Idag har vi gått upp extra tidigt, smulan börjar bli riktigt morgonpiggelin. Vi har ätit en riktigt god frukost och röjt upp här hemma. Jag var helt slut igår efter stadsturen, ska ta en bild på klänningen senare idag så att ni får se. Catta och Janne kom förbi igår kväll och det blev pizza, robinson och sen god natt. På eftermiddan ska jag och Catten ut igen och avverka några kilometrar, det gäller att hänga i nu annars får man börja om från början hela tiden.


1 kommentar:

  1. Hej på Er!!

    Jag har gett en liten award till er för att ni har en söt liten blogg. Gå in och kika hos mig så förstår ni vad jag menar :)!!

    Kram kram

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥