måndag 11 januari 2010

Tillbaka...



Nu är jag tillbaka igen efter ett litet uppehåll. Therese har hållit ställningarna otroligt bra. Julen har varit hektiskt men väldigt rolig med mycket klappar till Julia. Tillslut lyckades jag få till en bra julbild på Julia, men då hade jag redan skickat dom flesta julkorten.


årets julkort, till vissa

Nyår blev väldigt lugnt mot vad det brukar vara. Jag är lekansvarig varje år men framemot småtimmarna brukar det vara omöjligt att få folket att koncentrera sig. Så i år tänkte jag att det räcker med 4 lekar (tipspromenad, gissa saker leken, omgjorda ord och paketleken). Men tänk i år frågade dom efter fler lekar!!!



nyårspinglor

Så nu är det ett nytt år, med goda möjligheter. Idag ska vi alltså träna, vi ska försöka få träningen mera regelbunden annars kan det lika gärna kvitta. Jag är väldigt beroende av att få röra på mig annars får jag massor av energi över som går ut över någon annan (hmm, undrar vem...) Men runt jul brukar jag alltid ta en  paus så att man får tillbaka träningssuget.



1 kommentar:

  1. Vad kul att Åsa också är tillbaka:) Supersöt bild på lilla Julia i tomteluva.

    Vilka fina små möbler till Hugos rum. Måste vara riktigt skoj att inreda ett litet barnrum.

    Hoppas träningen gick bra ikväll. Kram

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥