söndag 24 januari 2010

Kakfrossa.....igen!

My god! Om inte jag har gått upp fem kilo den här helgen så blir jag förvånad! Jag har verkligen levt på kakor! Nu har vi varit hos Anna & Johan och käkat upp deras pepparkaksförråd. Det var väl inte så farligt, men sen åkte vi till mamma & pappa och de hade bakat den mäktigaste men godaste kakan jag någonsin ätit och jag vräkte i mig eftersom jag inte ätit någon middag. Nu känns det inte helt bra. Särskilt inte när jag vet att Åsa är ute och springer.....:)
Måste skärpa till mig på något sätt. Annars får jag stå i vassen i sommar...

Hugo var desto nyttigare....

...banan i bilen...

...och morot hos mormorn & morfarn!

Det blev en sen nattning för lilla grodan idag. Hann var trött redan hemma hos gudmor, men har inte slocknat förrän nu.
För mig blir det söndagsfilm och soffmys nu!
Njut nu av din söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥