tisdag 19 januari 2010

Tisdagens god morgon!

God morgon!
Nu har vi en ny härlig vinterdag här! Jag vet, jag försöker vara positiv och glädja mig åt snön trots att jag längtar efter vår och sol nu! Sitter och gosar med min fina kisse medans Hugo tar en nap.

Gårdagens träningspass var SÅ bra! Det var precis vad jag behövde. Behövde slå ur mig lite skit och få slåss lite :)
Det var som Åsa skrev, vi är nog lite på gång nu. Vi börjar känna oss starka igen och det är en underbar känsla! Vi har som tur är haft nytta av att vi var så pass vältränade innan grviditeten. Visst var vi inte så flitiga med träningen när vi väl var gravida, men det har ändå hjälpt till att vi tränade innan och det känns att det är lättare att bygga upp kroppen igen nu än om vi hade varit helt otränade.
Åsa ska springa idag. Det ska inte jag. Jag hatar att springa, därför tänker jag inte göra det. Okej, någon gång på våren kan det vara skönt, men nej, inte min träningsform alls. Men så är det ju inte jag som ska springa Göteborgsvarvet heller ;) Nej, lite styrketräning vore skönt. Blev ju inget av det förra veckan. Får se om det blir idag eller om jag tar vilodag.
Förresten, jag har fått äran att spela fiol på bröllopet som vi ska på i februari! Kul! Jag njuter varje tillfälle då jag får chans att spela.

ENJOY YOUR DAY!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥