torsdag 14 januari 2010

Frissan

En tur till frisören vore inte dumt. Jag tappade jättemycket hår när jag ammade, speciellt i luggen. Nu har jag  3 cm stålugg i hela pannan som inte går att göra någonting åt, väldigt snyggt. Funderar på att klippa lugg (igen), men jag brukar alltid ångra mig efteråt. Luggen är bara snygg när jag går ifrån salongen, nästa morgon är den som ett fågelbo och är omöjlig att få snygg igen. Spännande att ser hur du blir Therese. Idag har det inte blivit mycket gjort. Just nu sover Julia och jag har diskat upp gårdagens kastruller. På eftermiddan ska jag till VC för bedömning av svansen. Svaret kommer att bli så här:

- Ja, de där går inte att göra någonting åt. Du får avvakta, det kan ta lång tid innan du blir återställd. Du får äta antiinflammatoriskt och smärtstillande om du får ont. Undvik att ligga på rygg.

Men det känns ändå bra att höra det från någon som har mycket högre lön än jag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥