onsdag 30 juni 2010

Every Day is a Bad Hair Day


Nu är vi på språng igen och ska åka till goa vännen Jenny på middag! Har hört att det blir pasta. Gott!
Har gått i slappa armybyxor hela dagen. Hur skönt som helst! Orkar inte riktigt fixa till mig idag så de får ta mig som jag är ;)

Min frisör kom hit en sväng idag. Det är verkligen dags för lite fix! När jag har slingor i håret så blir utväxten så markant eftersom jag är väldigt mörk naturligt.
Så nästa vecka ska hon göra mig till en FAB tjej igen!

LOVELY! 
♥♥♥
 

5 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ser väldigt fab ut redan:). Älskar den typen av byxor. Brukar gå och skräpa i liknande hemma. Hoppas att ni mår bra och et såg ut som att ni hade en lovely dag på zoo hihi. Ha det gott/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  2. Vilken soft outfit! Riktigt snyggt.
    Allt bra eller?

    SvaraRadera
  3. Härligt att bli fixad i håret, det är verkligen vardagslyx!!:-)

    Ha en kanondag!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Du är alltid fin :-)
    Längtar till morgondagsen frisörbesök, barret är inte att leka med för tillfället...

    Ha en bra dag.
    KRAAAM!

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Skönt med lite slappa byxor. Jag behöver också fixa håret, verkligen! Lite fräscha slingor och nyklippta toppar! :) Ha en skön kväll - kram Ewa

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥