tisdag 29 juni 2010

NJUTER av sommaren!



God morgon fina!

Igår hade vi en härlig kväll på sommarstället! Vi åkte båt, grillade burgare, spelade spel och bara hade det bra. Den dagliga glassen intogs också förstås :)
Det blev inget dopp i sjön igår, men snart ska jag nog hoppa i. Längtar efter att få åka lite vattenskidor. Längtar efter att röra på mig över huvud taget för det var ju evigheter sen nu! (Förutom bodypumpen då när jag blev sjuk). Men nu känner jag mig frisk så nu måste det bli lite prommisar i alla fall!


Vilken underbar sommarvecka detta verkar bli!  Riktigt soligt och varmt. Sverige visar sig från sin bästa sida nu. Det är det här jag väntar på hela långa vinterhalvåret!
Nu ska vi se vad vi ska hitta på idag. Kan nog bli sommarstugan idag också.....

♥♥♥
Önskar dig en LOVELY sommardag!

1 kommentar:

  1. Vilka härliga sommarbilder:-)
    Vart ligger sommarstället någonstans?

    Tänk att vädret kan svänga så fort idag är jag hemma och vab:ar för Tindra har feber och min tanke var att jag skulle sitta och sola lite i trädgården men ack vad jag bedrog mig...
    Lite städ istället för sol får det bli idag och lite mys med Neo och min lilla sjukling!

    Kramar Sofia

    Ps jag gillar er blogg skarpt tjejer...

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥