onsdag 16 juni 2010

HURRA för gudmor!

Jag & Anna

God morgon onsdag!

En solig vacker morgon har vi här! Vi stiger upp tidigt som alltid så man hinner verkligen ta vara på dagen. Vi har ringt och grattat min goa vän och Hugos gudmor Anna på hennes födelsedag! HURRA säger vi för dig idag!

Idag måste vi bara vara ute i det fina vädret. Kanske blir det en tripp till sommarstället när pappan kommer hem. Är riktigt trött på den här envisa förkylningen nu och jag blir galen av att inte kunna röra på mig. Längtar efter att i alla fall kunna ta promenader och cykelturer med Hugo. Längtar grymt mycket efter att få boxas lite med Åsa också! :) Då är vi så fokuserade som aldrig annars och är riktigt bra på att peppa varandra. Då ger vi verkligen ALLT!
Men det får vi ta när jag mår riktigt bra. Nu ska jag bara fokusera på att bli frisk!

NJUT nu av denna underbara sommardag!
♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Hello härliga blondettisar!
    Håller med dig Therese att det är surt med förkylning nu när solen skiner och himmelen är blå...
    Jag är inne på 2:a veckan nu med en elak förkylning+ en äcklig pollenallergi grrrr!

    Ha det bra fina tjejer och trevlig kväll!

    Kramar blondinmama

    Ps Åsa jag har en rolig video från nyårsafton för ca 8 år sedan som jag får ta med när vi ses, hihi! Men jag tror Marie var mest på G den kvällen...

    SvaraRadera
  2. Jag kanske vill se vissa delar av den!

    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Tack för ännu en grattishälsning. Fast det är ju inte världens bästa bild direkt... :)

    Kram Anna

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥