söndag 13 juni 2010

Idag är ingen vanlig dag...


Fina mamma för..........några år sedan.

Hallå söndag!

Än har jag inte kurerat mig, så det var nog tur att jag inte gav mig ut i partynatten!
Idag fyller min älskade mami 65år! HURRA HURRA! Så idag har vi varit där och firat och ätit tårta och annat gott. Mamma, du är den BÄSTA! ♥

Mamman min är från Jämtland så hon flaggade med jämtska flaggan idag!

 Lillskrutten har just somnat så nu blir det nog en lugn kväll. Pappan är ute och grejar med båten. Det är så många projekt som måste fixas nu på våren/sommaren, så vi hinner umgås alldeles för lite just nu. Även om jag vet att ting måste göras, så känns det lite ensamt ibland. Fast han sliter verkligen och är så flitig! Men jag vet ju att det blir bättre snart. Semester väntar och då får vi försöka att njuta av ledigheten och inte ha för många måsten. Samtidigt som jag verkligen längtar efter semestern så vet jag ju att efter semestern börjar jag jobba och det känns jättekonstigt. Känns bra att få prestera igen på jobbet, men jag vet ju bara inte hur jag ska klara att vara utan min lilla gosiga kille på dagarna. Tänk vad få timmar varje dag jag kommer få träffa honom :(
Men det är ju så alla har det och kanske vänjer jag mig...

Jag är bara så oerhört GLAD i min lilla HUGO!

Vi sjunger om ugglan i bilen från mormorn & morfarn

Ha en fortsatt skön söndag!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Tittar in och önskar er snygging-blondettisar och coola mammor en härlig vecka!!

    Här på the Island lyser ÄNTLIGEN solen!! Tjohooooooooo!!!!

    KRAM från mig till er

    // Inredningsfrun ;)

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥