fredag 11 juni 2010

Härliga fredag!

Ikväll blir det en riktig soffkväll. Vi har ätit middag. barnet sover, huset är nystädat och nu ska vi kolla på film. Det är inte ofta man har det så här bra. Idag blev lunchen av med min arbetskamrat, trevligt. På eftermiddan kom Åsa och hälsade på, hon hade som vanligt med sig gott fikabröd.

bästa Åsa måsi

Igår innan stadstrippen, var jag och Julia på min brorsbarns skolavslutning, jättefint men otroligt mycket folk.


tryggt i morbrors famn

När barnen började sjunga den blomstertid nu kommer och man blir lite rörd tänkte jag, det kommer bara säga PANG så är Julia stor. Det gälller verkligen att ta vara på nuet, vilket jag har svårt för.

Nu ska jag njuta av våran härliga fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥