lördag 26 juni 2010

Första natten utan Hugo


Jag hann fira midsommar med min lilla skatt på dagen i alla fall innan vi åkt iväg på fest och han stannade hos mormorn & morfarn.
Det var första gången som vi lämnade bort Hugo över natten så det gjorde lite ont i mammahjärtat när jag skulle åka. Men det gick bra. Han fick ju vara med några av hans stora favoriter och ha så skoj!


Hugo snapsade och skålade i vatten på midsommarlunchen hos mormorn & morfarn
Sen provade han att cykla....


Vi ville inte ta med Hugo på fest så att han skulle smitta någon. Idag mår han mycket bättre!
Tänk att jag sov utan dig min lilla skrutt. Var nog värre för mig än för honom..... :)
Nästa år får du vara med och dansa runt midsommarstången älskade unge!

♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥