fredag 4 juni 2010

Thank god it's friday



Välkommen fredag!

Glömde visa att vi shoppade fina äggkoppar igår också. Redan invigt en till min gigantiska frukost. Frukost är det bästa! Förstår inte dem som inte kan äta på morgonen. Jag är hungrig så fort jag kliver upp......eller ja, jag kanske alltid är hungrig, eller vad säger du Åsa?  :)

Idag bär det av till doktorn med lillskrutten så får vi se om det är borrelia eller inte. Håll tummarna att det inte är det! Otäcka små djur de där fästingarna. Plockade en som kröp på Hugo senast igår så det verkar finnas en del....

NJUT av din dag!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Haha dom äggkopparna stod jag och velade med på CE, för du köpte dom där va? Tur jag inte köpte dom då:)

    Otäckt med lilla Hugo om det är fästingbett, som du skriver, svårt att veta om han har ont i leder etc...

    Ha en skön helg. KRAM Madeleine

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥