torsdag 24 juni 2010

Fin midsommardukning från Balders hage

Hej på er!

Det verkar som att det är någon som inte vill att vi ska fira midsommar :)
Min lilla parvel har 40 graders feber nu och pappan börjar känna sig sjuk. Jag mår bättre, men inte helt okej, fast jag skulle helt klart ta mig igenom en midsommarkväll som det känns nu. Nu är det bara att hoppas på det bästa inför imorgon och försöka pussla ihop det. Om Hugo mår lite bättre så kanske han kan sova hos mormorn & morfarn så att vi kan åka iväg på fest ändå. Jag håller alla tummar!

Denna kväll ska vi tillbringa på sommarstället och bara sitta och mysa vid vattnet och grilla lite. LOVELY!
Så nu hoppas vi på en frisk midsommarafton!

Hoppas alla ni fina mår bra!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥