lördag 12 juni 2010

Hej från sjuklingen!

Jag har verkligen gjort allt jag kan för att vara frisk till denna tjejlördag, men min kropp verkar inte ha samma vilja att bli bra. Tanken och viljans kraft brukar annars hjälpa, men idag vinner förkylningen.
Jag som har väntat och längtat så efter denna girls-night-out! Vi skulle ju på BOLLIGER´s VIP-kväll och mingla med bubbel.
Varför skulle jag bli sjuk just nu? Var jag bara lite förkyld hade jag helt klart piffat till mig och gått ändå, men febern gör mig för trött.
Hoppas hoppas att vi hittar en annan kväll snart som vi kan gå ut. Det är inte helt lätt att få ihop.....

Så ikväll kommer jag vara en aning bitter :) men jag har blivit lovad tjejfilm så jag får nöja mig med det idag.
Tack rara ni som skickat krya-på-dig-hälsningar!

Kram på er och ha en FAB lördag!
♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Hade också den inbjudan liggandes men det kommer fler lördagar:)

    Nu får du krya på dig ordentligt och mysa upp i soffan i regnrusket. Stor KRAM från Madeleiene

    SvaraRadera
  2. Åh, är det inte typiskt!? Ni som skulle gå ut i era fina nyshoppade partytoppar och allt!

    Tidigare i våras hade vi en tjejkväll inplanerad och då gick jag och blev magsjuk vilket jag aldrig är i vanliga fall. Hur typiskt är inte det?

    Krya på dig!!

    Kraam kraam

    ps. Tycker det är urgulligt när du och Åsa skriver till varandra här inne! Fortsätt med det! =)

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥