måndag 21 juni 2010

God kväll!

Killen som älskar vatten (och sin mamma :)

Hej fina midsommarvecka!

Vågar vi hoppas på soligt väder till midsommar? Jag tror på det!
Idag har vi haft en så bra dag vid vårt sommarställe. Där stortrivs Hugo och vi andra också förstås! Jag försöker njuta av varje dag nu, för det känns som att tiden tickar iväg alldeles för fort och det börjar närma sig jobb för mig och dagar utan Hugo. Känns faktiskt riktigt jobbit om jag ska vara ärlig. Inte jobbigt att börja jobba, men att vara utan min älskade skruttunge!

Allt med ratt och motor på är populärt


Ikväll kom jag och Åsa iväg på ett BodyPump-pass! Oj oj oj, det känns att det var längesedan jag satte min fot på n´Joy! Men åh som jag älskar gymmiljö. Det var ju vårt andra hem innan barn och nu blir det tyvärr alltför sällan. Jag mår så mycket bättre när jag får träna och känna mig stark. Måste försöka komma tillbaka till lite bättre vanor. Kan tycka att det är lite svårare så här på sommaren bara. Det finns så mycket annat roligt att göra då! Vad tränar ni bloggisar och tränar ni även på sommaren?
Åsa och jag har just nu beslutsångest om var vi ska ha gymkort. Vi tycker (tror) att n´Joy helt klart är det bästa stället i stan med bäst instruktörer och pass. Men man får också betala mest där. Förut var det hel klart värt det, men nu när vi inte tränar lika ofta, och framför allt när vi börjar jobba och det kommer att finnas ännu mindre tid, så kanske det inte är värt priset. De har dessutom blivit mindre service-minded och man får inga förmåner för att man är en trogen medlem. Inte lätt det där, men vi ska försöka bestämma oss redan imorgon.

 Idag är väl årets längsta dag va? Nåde den som säger:
-Nu vänder det. Nu blir det bara mörkare.... (Är man inte pessimist då?)
Nej, den underbara sommaren har just börjat så ta vara på varje dag!

Har ju helt glömt att berätta om gårdagen, men det får nog bli imorgon.


Sov gott rara!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥