tisdag 15 juni 2010


GOD MORGON!

Här startade vi tiiiidigt! Vilket sommarväder det är här idag! Frustrerande att inte kunna ta en promenad ens när det är så härligt ute. Klart jag kan ta en promenad, men nu vill jag verkligen bli helt frisk först så att det inte blir mer långdraget.

Åsa ringde för en stund sen och de kommer hit idag hon och Julia! Åh, vad bra att vi får sällskap! De behöver nog inte vara rädda för att bli smittade för att vi har ju träffats innan och alla fyra har nog haft samma förkylning nu och jag var sist ut.

Mina härliga vänner gör mig så HAPPY!

Ha en UNDERBAR tisdag!
♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Hej hallå på er snyggingar!!!

    Låter som att Ni har mycket bättre sommarväder än vad vi på the Island har. De dagar med sol som vi har haft går att räkan på en hand! Bedrövligt!!

    Å jag,,,, vältränad?? Oh, no, no, no!! Inte mycket vill jag lova!! Men det kanske är allt jä....la grävande som gett resultat både på mig och i trädgården till slut :D!!! Grävning kanske kan bli nästa stora tränings-trend ;)!!!

    KRAM på Er och krya på er!!

    // Inredningsfrun

    SvaraRadera
  2. Hej!Harlig blogg ni har!
    Har varit inne ett litet tag nu sa vill bara passa pa att slanga in en kommentar.

    Vilket harligt ordsprak forresten! Visst ar det sa att vi mammor verkligen forsoker multi task och vara overallt hela tiden?! :-)

    Kram!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥