torsdag 3 juni 2010

Sommarkväll!



Vilken kväll!

Sitter här och bara njuter av kvällen. Finns det något härligare än varma sommarkvällar? Har just satt mig här för jag har just stått och grävt och sått i mitt lilla grönsaksland. När mitt lilla hjärta somnar vid nio så får man göra det man tänkt lite senare än vanligt.
Så skönt att vår uteplats är färdig. Bara lite målning kvar. Det kommer nog blir många grillkvällar här i sommar!


Får visa bättre bilder en annan dag. Lyktan på bordet är ny för idag. Fin va?! Det var marknadsafton i city så vi åkte dit och kollade lite och åt god middag.
Annars har Hugo och jag varit ute nästan precis hela dagen. Det är helt fantastiskt att kunna ta dagen som den kommer nu när man kan och jag njuter av varje sekund. Den här tiden med Hugo kommer aldrig tillbaka och jag vill ta vara på varje stund. Extra bra mår jag när solen värmer oss!


Lite Lexington till sängen blev det shoppat idag också. Det borde vara dags för sängen snart. Men det blir sällan före tolv här hemma. Vi måste ju hinna prata också och först runt elva brukar vi vara klara med fix på varsitt håll och då ses vi en stund i soffan för lite uppdatering  :) Men snart är det helg igen så då får vi lite mer familjetid...

Sov nu så gott!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥