tisdag 1 juni 2010

Egentid

En fin dag i Örebro

Vilken dag jag haft!

Mina föräldrar erbjöd sig att ha Hugo idag så att jag kunde ta en dag helt för mig sjäv. Tog en tur på stan för lite shopping och njöt av det fantastiska vädret! Det händer inte ofta att jag är ensam utan Hugo så det kändes nästan konstigt att gå där utan barnvagn. Men lite skönt måste jag erkänna att det var. Fast jag saknade honom också. Jag förstår inte hur fäst jag blivit vid denna underbara lilla unge. Jag saknar honom bara jag är borta några timmar. Min lilla skatt!

Vi kände igen oss i vissa scener i SATC 2  ;)

Igår blev jag bjuden på bio av goa vännen Jenny. Även om SATC 2 fått dålig kritik så tyckte vi båda att det var en bra och rolig film. Framför allt är det ju coola kläder i läckra miljöer med vacker inredning. En riktigt mysig tjejkväll hade vi och dessutom överraskade Jenny mig med ett superfint halsband som födelsedagspresent. Ska visa någon dag. Hon vet precis vad som passar mig!

Hugo och jag har njutit av tisdagskvällen med en lång cykeltur och nu sover hjärtat gott. Han startade vår dag kl. 4 i morse så jag hoppas att han vill sova lite längre imorgon bitti :)

Ha en FIN kväll!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Hej Vilken härlig dag och kväll. Ska själv på filmen i nästa vecka, längtar. SKöt om er!!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥