tisdag 22 juni 2010

Cat Eyes



Hej raringar!

Vad gör ni denna soliga kväll? Vi ägnade förmiddagen åt bus i solen och efter lunch tog vi en tur på stan med bästa mormorn! Har shoppat en del smink på Make Up Store och oj vad dyrt det blir snabbt! Jag ska bara ha det och det....och en pensel är nog bra.....hmmmm...de är nog rätt bra säljare där också :)
Så idag kör jag sotade ögon vilket känns ovant för mig som nästan aldrig hinner sminka mig längre. Men kul!

Nej, jag har inte klippt mig kort, har bara tofs! ;)

Fina mormorn shoppade både lite till mig och Hugo när jag hade bränt alla pengar på make, ha, ha!
Hugo kom visst på hur man springer idag för vi fick jaga honom lite överallt. Han skrattade HELA tiden och hade så skoj!

Jag gjorde tydligen ett stort misstag som tränade igår! Jag kände mig verkligen frisk, men idag har jag ont i kroppen (som jag först bara trodde var träningsvärk), svullen i halva munnen och halsen och fryser. Jag FÅR bara inte bli dålig till midsommar för då gråter jag....
Så nu är det väl bara att försöka kurera sig igen. Men hur länge ska det sitta i?? Kommer ju aldrig kunna börja träna igen.... :(

Söndagen hos snälla farmorn och de andra var hur bra som helst med massor av smarrig mat, tårta, bullar och kakor. Hugo lekte och hade skoj med sina goa busiga kusiner. Det blev dock inte helt lyckat på hemresan för det var mitt i Hugos sovtid, men han kom inte till ro så han grät nästan halva vägen för att han var så trött. Det är lite långt att åka för att han ska tycka att det är okej. Får planera tiden bättre nästa gång.
När vi väl kom hem hade världens bästa föräldrar varit här och fixat massor, klippt gräset och ställt in fina midsommarblommor i hela huset. Tänk vad GLAD man blir av det! Så skönt att komma hem då!
HA DET GOTT FINA!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥