onsdag 9 juni 2010

Goa gubbar!


Hej sweeties!

Hur har din dag varit? Här är det också ordentligt förkylt, men Hugo och jag åkte ändå till stan för lite fix. Köpte fin present till mitt lilla gudbarn som ska döpas på självaste Victoria&Daniel-dagen! Har fixat med lite annat också som att köpa ny kolsyrepatron till kylskåpet, storhandlat och annat nödvändigt.
Så det blev en heldag fast det inte riktigt var tänkt så från början.

Hugo & jag redo för shopping

Handlade med mig massor av jordgubbar som vi just suttit och njutit av nu när jag till slut fick lilla grodan att sova. Jordgubbar är absolut bland det bästa jag vet! Finns det något mer somrigt?!

Jag som tänkte att jag skulle komma igång med träningen igen. Åsa och jag skulle börja med vår älskade boxning, men så ligger vi förkylda båda två..... Är det inte typiskt?!

Men nu gäller det att vi äter mycket vitaminer så att vi i alla fall blir tip top för en tjejkväll. Det kan vi behöva!

♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥