måndag 7 juni 2010

Svarta handen

Skönt Therese, hoppas att natten blir lugn. Julia somnade precis, nu får man lite tid för sig själv. Vi har ju också tyvärr en hosta, men nu är det mest jag som hostar. Idag har jag rensat i jordgubbslandet, det var verkligen på tiden. Förra året fick vi otroligt mycket jordgubbar, hoppas på det i år också. I mina drömmar vill jag vara den perfekta mamman som syltar, saftar och tar vara på all som finns i trädgården. Men i vaket tillstånd inser jag att tiden inte räcker till eller rättare sagt jag vet inte hur man gör. Jag ska nog ta hit mamma och gå en kurs.

Här är bilder på tapetern i Julias rum, kanske svårt att se men det blev riktigt bra. Det första som hände var att Julia tryckte upp en svart hand på den vita tapetern (pappan såg inte det), jag försökte gnugga bort den så gott det gick. Han har inte sagt nåt än.

Sandbergs

 
en liten tur med vattenkannan på förmiddan

Imorgon åker vi till Therese och Hugo, det ska bli kul. Nu ska jag njuta av lite tid!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥