fredag 4 juni 2010

Ståpäls

Vilket härligt studentväder. Jag fick gåshud när jag såg studentkortegen åka genom stan, det var så kul att ta studenten. Hoppas alla studenter får en kalasrolig kväll. Jag har tillägnat dagen hos min gamla chef Lena som bjöd på god mat och fika. Mormor och morfar roade Julia några timmar i stadsparken så vi fick prata ostört. Man har ju en del att gå igenom när man inte träffats på ett tag.

Julia har nu lärt sig att gå. Pappan lärde henne det medans jag var i Göteborg. Hon är för söt när hon stapplar omkring, men det går bättre och bättre.... Bilderna är några veckor gamla



en liten tur i trädgården


Blommor är intressanta...

....men man får bara lukta

Vi var på kosläpp för några veckor sedan, det var riktigt kul 
(tyckte iallafall jag)

muuuuuuu

Nu har vi tagit kväll  med jordgubbar och ett glas rött. Jag har precis skruvat ihop ett bord till uteplatsen på baksidan, det blir nog skönt att sitta där ljumma sommarkvällar. Imorgon hoppas jag att vi får komma till Therese och Hugo.

Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥