tisdag 22 juni 2010

God kväll

Hej på er alla!

Här har vi precis kommit in efter en sen kvällsmat utomhus, nu känns det verkligen att det är SOMMAR. Julis sover gott och allt är frid och fröjd. Idag har vi varit hos Josse och Gustav. Barnen har gungat, lekt i sandlådan och badat. Julis tyckte det var underbart. Tyvärr hade jag inte kameran med mig men ska stjäla några bilder av Josse imorgon.

Igår åkte vi till Josses kompis Camilla som bor i ett stort hus på landet och har massor av djur.

Josse övervakar Julia, Gustav och Tuva


Camilla och Gustav med getterna som jag har glömt namnen på


Jag och Julia höll oss på den säkra sidan


en liten ponnytur


är det ponnyn eller jag som är liten till växten?


Gustav efter en hårresande tur på studsmattan

Tack Camilla för en jättetrevlig dag.

Imorgon ska jag ha mammafrukost här, det var riktigt längesen. Nu krymper skaran eftersom mammorna börjar jobba, usch vill inte ens tänka tanken att behöva lämna Julis till dagis. 

★★★

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥