fredag 18 juni 2010

HAPPY friday!



Tjohoooo det är fredag!

Idag har jag haft en riktigt mysig dag med min Hugo! Jag har i stort sätt struntat i alla måsten och bara ägnat mig år honom!
Nu på eftermiddagen åkte vi iväg en sväng för att kika i några affärer. Vi träffade på Åsa, Julia & mormorn. Vi hade inte ens pratat idag, men vi tänker lika en regnig dag som denna :)

När de skulle gå så blev Hugo jätteledsen för det är ju hans bästisar! Ville absolut inte vara i vagnen mer, så jag köpte stans kanske godaste latte och åkte hem igen. Fick i alla fall med mig lite kläder till skrutten!


Nu är solen tillbaka och det blir grillkväll här hemma! Någon god efterrätt ska nog fixas också...

Önskar dig en strålande fin kväll!
★★★

1 kommentar:

  1. Håller med helt klart godaste latten i stan:)

    Verkligen ostadigt väder idag...regn och sol...

    Hoppas att du är piggare nu iaf och får vara frisk:)

    Kram Madeleine

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥