måndag 14 juni 2010

Ny vecka!

Massor av goda grilltips i ELLE Mat&Vin

Hej på er denna soooliga måndag!

Idag har jag haft en dag med bara Hugo och vi har lekt, badat och kramats! Skönt för mig som inte är riktigt frisk än att ha en lugn dag.
Satt och åt jordgubbar och kanelbullar (jag åt bullar, inte skrutten) i solen en stund. Annars har vi mest varit i skuggan och inne.

Kvällen har ägnats åt läsning och så har jag kikat lite på norska hollywoodfruarna och prinsessan & Daniel. Annars är det ju mest fotboll på TV just nu.....hmmmm.....


Jag blir så inspirerad av härliga tidningar! Hittar alltid massor med recept som jag vill testa, men tyvärr glöms de oftast bort. I sommar ska jag försöka göra allt gott jag ser!

Nu längtar jag bara efter att må riktigt bra igen och få tillbaka min vanliga energi! Det är så trist att inte orka allt man vill göra!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen att du kryar på dig snart, så trist att vara sjuk:( Fast det kan ju vara lite mysigt också med tidningar i soffan:)

    Kram till er alla

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥