lördag 19 juni 2010

En historisk dag!


♥ Prinsessans stora dag är här! ♥

Vad roligt det ska bli att se hur brudparet ser ut. Jag tror att Victoria kommer att vara riktigt snygg! Kul att se alla vackra klänningar på gästerna också!
Satt och kollade på festkonserten från konserthuset igår och som jag grät! När Sarah Dawn Finer sjöng så forsade tårarna ner för mina kinder. Jag blir så oerhört berörd av musik. Det känns ända in i hjärtat när jag lyssnar på en så vacker röst och text. Jag önskar att jag hade mer tid att lägga på musiken. Den var en så stor del av mitt liv och jag mår så bra när jag får syssla med det. Det får bli ett mål för mig. Att hitta mer tid för musiken!


Vi önskar detta fantastiskt fina brudpar all lycka!

Kolla här bara vilken underbar bild:


De ser verkligen så lyckliga ut tillsammans!

Men för mig handlar den här dagen om något mer. Idag ska mitt lilla gudbarn Filippa döpas så det är vad jag ska ägna dagen åt. Det är verkligen en ära att få vara en del av denna lilla tjejs liv!

Hoppas att du också får en oförglömlig dag!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥