fredag 4 juni 2010

♥ HAPPY WEEKEND ♥



Hej underbara ni!

Strålande väder idag med! Idag har vi förstås mest varit ute i solskenet. Hugo har hjälpt mig att vattna som ni ser :)


Vi var och kollade hans fästingbett och de vet fortfarande inte om det är borrelia eller inte. Det är för tidigt att ta några prover. Så vi måste själva hålla koll att det röda runt bettet inte växer och att han inte mår dåligt på annat sätt. Det kan komma månader efter att man blivit biten så nu måste vi ha detta i bakhuvudet hela tiden. Inte lätt med en liten som såklart har feber och är hängig då och då men som kanske bara beror på en förkylning. Hur ska min lilla skrutt kunna visa att han t.ex får ont i lederna? Nej, jag hoppas på det bästa nu att det röda försvinner och att det inte är någon dum sjukdom.


Idag när Hugo sov middag så struntade jag i alla todos och solade en stund och fick lite fräknar på nosen. Ibland måste man bara vara en stund.

Nu har vi just varit och handlat och vi fick med oss en lekpool till Hugo så att han kan bada ute i sommar. Som man längtat efter denna årstid. Jag vill aldrig att den tar slut! Får nästan lite panik över att sommaren är så kort. Allt är bra med sommaren! Allt utom fästingar.

Nu ska vi dra iväg på lite grillning! Hoppas att du också har trevliga fredagsplaner!

♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥