torsdag 1 juli 2010

Välkommen Juli!



Hej FINA!

Nu har jag kommit in efter en heldag i Stadsparken! Vi mötte upp Åsa, Julia och vår kära vän Catta och har haft en urbra dag i solen. Kidsen har badat och busat och vi har käkat mjukglass, druckit kaffe och pratat tjejfest!
Tack för en BRA dag tjejer!

Så fina i sina UV-dräkter, ha, ha!

Tänk vad tiden springer iväg! Redan juli! Snart är man inte mammaledig längre, så nu måste varje dag tas vara på. Fast så har jag försökt att tänka hela tiden. Tiden när de är små går så sjukt snabbt. Det är verkligen ingen myt! Jag är så GLAD att jag fått vara hemma den här tiden med min älskade skrutt och snart tar ju pappan över så det bli ju också bra!


Åsa & Julia får spendera hösten ihop. Är nog lite avundsjuk, men det känns bra att börja jobba också.
Hur ska vi klara oss utan varandra?!? Men vilken lycka att vi haft den här tiden hemma ihop! Superkul!

Hoppas att du också haft en härlig start på juli kära bloggis!

Vi blir så GLADA över kommentarer så skriv gärna en rad du som kikar in här!
♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Hej tjejer!
    Nu har jag varit inne och skrivit en kommentar och betygsatt er blogg(högsta poäng)!!

    Therese vad kul att ni har stuga i Nora trakten det har vi med eller svärfar men vi nyttjar den mer än han;-)

    Kanske vi springer på varandra i sommar;-)

    Kram på er/S

    SvaraRadera
  2. Ser ut att varit en ljuvlig dag!

    Soliga hälsningar från Västkusten

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥