tisdag 6 juli 2010



Hej i sommarkvällen!

Idag fick Hugo hänga med tjejerna på en heldag på stan. Vi mötte upp Åsa, Julia & Catta för jakt på partystass! Det gick som det brukar :) Vi hittade förstås inget. Förstår inte vad som hänt. Jag var proffs på shopping förut, men nu är det inte lika lätt. Kanske kan det bero på att kidsen är med :)

Vi hade det i alla fall jättebra med lunch, latte och lite annan shopping. Jag hittade de coola Converse-inspirerade skorna till Hugo på H&M! Så han blir ju tuff i alla fall!

Nej vi får rota lite i garderoberna efter något fint till tjejfesten på lördag. Det ordnar sig nog. Vi köpte rosébubbel idag så då ordnar sig allt ;)

Nu sitter jag med Erik Saade på Allsången i bakgrunden, äter jordgubbar och njuter av sommarkvällen!
Grillen kanske får åka på snart. Lite sent kanske, men vad gör det ?

Ha en skön tisdagskväll!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Vilka otroligt söta små skor!! Känner igen det där med att man inte hittar något.. Vi ska på bröllop på lördag och jag vet inte vad jag ska ha på mig! Tur att det är ett litet enkelt bröllop så att jag också kan rota fram något ur garderoben. Med lite rosébubbel så ordnar sig allt! :) Ha en bra dag - kram Ewa

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥