fredag 30 juli 2010

Ynklig


Samlar ni magiska sommarminnen?

Tjingeling kära bloggvänner!

Semesterlunken har infunnit sig även här på bloggen. Eller ja, största anledningen till några dagars frånvaro är en eländig magsjuka som gått runt i familjen.....
Jag är fortfarande riktigt matt, men mår i alla fall lite bättre. Fick ställa in en del roliga planer tyvärr, men det är ju så det kan bli.
Imorgon drar vi i alla fall väg några dagar igen så jag får uppdatera när jag är back home! Hoppas att jag känner mig piggare i helgen, men annars blir jag nog ompysslad ändå...

Tänk att det är augusti alldeles snart! Hur kan tiden bara gå så snabbt?? Vill aldrig att denna sommar ska ta slut! Men vi får se till att få många magiska sommarkvällar även i augusti. Med lilla Hugo blir varje dag magisk!

Nu blir det filmkväll här. Ska kika med ett öga i alla fall. Hoppades på "Snabba Cash", men det blev visst "Avatar". Men jag ska ge den en chans.

Hoppas att ni har en FAB fredagskväll fina ni!
♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Har inte heller varit sugen på "Avatar" även om alla säger att den är såå bra! Det här med magiska världar och animeringar är inte riktigt min grej men jag kanske borde ge den en ärlig chans...

    Hoppas ni njuter av av era sista magiska sommardagar där ni är! Här hemma har vi haft regn sen vi kom hem från V-kusten så känn ingen som helst stress att komma hem även om ni såklart är välkomna!

    Kram på både dig och Åsa!

    Kraam kraam

    SvaraRadera
  2. Usch och fy era stackare magsjuka är det absolut värsta som kan komma in i hemmet för det är ju såå smittsamt och såå hemskt!!

    Hoppas ni mår helt bra nu och har en mysig vistelse var ni nu är=)

    Kramar blondinmaman...

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥