måndag 2 augusti 2010

Semester


Nu på semestern blir det några utflykter. Pappa D har nu semester i 10 veckor, så nu ska vi väl ändå hinna umgås ordentligt.



hos farmor och Lasse i husvagnen

bad hos farfar och Ina i kärret

Vi åkte dit med snygga Jonna och coola Andreas





Vi har även varit på skojlandet för första gången, där bjöds det på glass. Julia och Gustav tyckte att det var riktigt roligt. Julia tyckte bäst om när jag hoppade på studsmattorna, bilder kommer.



Vi var där med Josse, Gustav och Wille



Josse gillade bollhavet. Jag väljer att inte kommentera den bilden!




mycket bilåkande blir det, men om mamma sjunger ugglesången så går det jättebra!

Imorgon ska jag åka med Åsa måsi och träffa min gamla arbetskamrat Lena i Zinkgruvan. Hon har precis fått en hundvalp som heter Rocky. Nu ska jag börja med disken efter kvällsmaten.

Hoppas alla har en bra måndagskväll!
                                               ★★★
Åsa

1 kommentar:

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥