onsdag 25 augusti 2010

Liten cooling!



God morgon onsdag!

Kikade in hos Katta igår och kom på att jag glömt blogga om Hugos nya coola byxor som jag köpte i Falkenberg till honom. Såg att Kattas lilla Philip hade likadana så det var därför jag kom på det!
Hugo har ju ett par likadana innan, men jag kunde bara inte låta bli att köpa ett par till nu när de kommit in i en mörkare tvätt samt med camo-tyg i stjärnorna. Så tuffa! Så ett tips till er med kids, spring till Lindex och köp om ni gillar dem lika mycket som jag!

Köpte även ett par fodrade byxor samtidigt som blir perfekta i höst!
När får mamman nya byxor då......? :)

MORMORN, mamman behöver nya kläder!!!
Ha, ha, ha! (Men det är faktiskt kris....)
♥♥♥
 

2 kommentarer:

  1. Vilka tuffa byxor! Superfina verkligen! Kram och ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Vilka snygga byxor, har sett dom lite överallt nu kanske blir att köpa dom till mina pojkar :)

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥