söndag 29 augusti 2010

Bloggskadad?


BLONDETTY-muggar?

Hej på er raringar!

Ja, man kan ju undra om man blivit lite bloggskadad, ha, ha! För kolla in vad jag har shoppat! Har varit i Nora i helgen och gått på marknaden där och de här fick till min stora glädje följa med mig hem!
Det är en Örebro-keramiker som gjort dem och jag hade först tänkt länka till henne, men hon var faktiskt riktigt snäsig och inte alls serviceminded så jag tror att jag struntar i det. Synd att jag gillar muggarna så mycket annars hade jag nog inte gynnat henne. Trist tycker jag. Min familj och kusin handlade för ganska mycket dessutom så då tycker jag att man kan vara lite trevlig!

Ja, kära kusinen med man har hälsat på i helgen. Så roligt och mysigt har det varit!
Annars har jag käkat kräftor i helgen och unnat mig en massa annat gott.

Jag hade tänkt träna med Åsa ikväll, men jag får inte tag på dig gumman! Så jag tror faktiskt att jag tar en myskväll här hemma istället. Tre gånger den här veckan få väl vara okej?

Nej, nu ska jag nog inviga de FINA Blondetty-muggarna med lite gott thé eller en latte kanske!

Ha en skön och mysig söndag du med!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Suck, vad tråkigt med folk som inte förstår sig på service! Det är det värsta jag vet när jag går in i en butik (hm, eller på en marknad)!

    Supersöta prick-muggar! Klart du måste inviga!

    Kraaam

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥