tisdag 3 augusti 2010



Hej tisdag!

Jag lovade ju för ett tag sedan att visa mitt olivträd som jag nästan trodde att jag dödat över vintern.
Men kolla vad fint det blivit igen! Jag kanske har lite gröna fingrar i alla fall :)
Nej, det har jag verkligen inte, men jag är så glad att jag räddat det för det är så underbart fint med olivträd tycker jag!

Kolla in de här jätteträden som vi har på baksidan av huset! Mäktiga!


Idag har vi fixat lite här hemma, grillat och mest haft en soft dag. Pappan har dragit till Tyskland nu men jag får sällskap i natt ändå som tur är. Har gjort beställning på semestervin till oss Åsa! Bra va!?
Hugo har varit lite ledsen ikväll och haft svårt att komma till ro. Han somnade först nu, alldeles för sent. Det märks ofta att det blir så när det har varit några dagar med väldigt mycket intryck. Det är en stor värld de små ska upptäcka och försöka förstå!

Igår natt var det jag som inte kunde sova. Jag somnade efter tre och blev väckt av en liten solstråle halv sju i morse, men jag har faktiskt inte känt mig så trött idag. Man har väl vant sig med lite sömn verkar det som.

Jag har inte pratat med Åsa idag :(. Är du vaken gumman? Du kan väl ringa i så fall för jag saknar dig!

GodNattKramar till er!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Hej tjejer!

    Jonas är också i tyskland och kommer hem i natt tack och lov! För natten som var, var allt annat än rolig precis innan jag skulle lägga mig så ringde syrran och berättade att en tjuv varit inne i grannens bil och på syrrans garageuppfart (vi bor ju grannar).
    Gissa om jag har sovit oroligt inatt och lyssnat på konstiga ljud ifrån källaren...

    Från det ena till det andra förresten du måste ha gröna fingrar för olivträd är inte lätta att hålla vid liv...

    Kram, kram blondinmama

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥